fredag 30 december 2011

Sammanfattning av 2011...

2011...
























Året då jag fick mitt första riktiga jobb, där jag snart jobbar i ett år,

det kanske kommer firas =)





















K och jag har varit tillsammans i över 6 år,

tiden går fort när man har roligt =)






















Alfons har varit hos oss i nästan 2 år,

världens goaste hund =)



















Mycket mera bra och roligt har hänt.


















Hoppas att 2012 blir lika bra.



















Jag kommer att fortsätta jobba i alla fall ett halvår till, det är jag väldigt glad för,

hoppas det blir ännu längre.



















Jag och K kommer att få ännu ett underbart år tillsammans, och många fler efter det =)




















Jag tror att 2012 kommer bli toppen =)


Hoppas det blir så för er också!!!
































~*Sandra*~

1 kommentar:

  1. Hoppas på ett bra 2012. Det finns mycket att se fram emot.
    Pappa och jag önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Kramar från oss.

    SvaraRadera